نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 17:58

دستبند پلیس بر دستان سارق موتور سیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق موتور سیکلت حرفه‌ای و سابقه‌دار محدوده باقرشهر خبر داد و گفت: متهم تاکنون به دو فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در شرح این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت موتور سیکلت در هفته‌های اخیر در محدوده باقرشهر رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت.

وی گفت: عوامل کلانتری باقرشهر در پی گشت زنی‌های هدفمند در ساعات پیک جرایم در نقاط جرم خیز در نوزدهم شهریور ماه امسال مأموران به یک موتور سوار مشکوک می‌شوند.

سرهنگ طرهانی افزود: با تحت نظر قرار دادن موتور سوار مأموران پس از استعلام دقیق موتور سیکلت از مطمئن شده و در همین حین متهم به محض مشاهده مأموران با سرعت متواری شده که در یک تعقیب و گریز کوتاهی زمین‌گیر و دستگیر می‌شود و به همراه موتورسیکلت مسروقه و کلانتری منتقل می‌گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم ۲۷ ساله به دو فقره سرقت موتور سیکلت در محدوده باقرشهر معترف که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات متهم تحویل مقامات قضائی گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود مانع سو استفاده سارقان شده با اعلام به موقع اینگونه سرقت‌ها به پلیس ما را در دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان کمک کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495022

مهمترین اخبار ایران و جهان: