نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 07:05

ساخت و آسفالت ۳۱۲ کیلومتر راه روستایی و فرعی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته عملیات زیرسازی ،ساخت و آسفالت ۳۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راهداری اردبیل،کلیم اله وثوقی در بازدید از راه ارتباطی و فرستنده تلویزیونی کوهسنگر اردبیل گفت: برای ساخت و آسفالت این میزان راه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به برخورداری کامل ۵۰ روستا از راه آسفالته از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال افزود: با تلاش راهداران ۵۹ پروژه با اعتبار ۵۰۲ میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری افتتاح و تقدیم اهالی شریف ولایت مدار و انقلابی استان شد.

مدیر کل راهداری و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های رسانه‌ای صدا و سیما از اقدامات و طرح‌های این اداره کل عنوان کرد: مدیران و کارکنان صدا و سیما با تبعیت از فرامین هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در مقابل جنگ رسانه‌ای استکبار جهانی تمام قد ایستاده‌اند و توانسته‌اند نقشه‌های شوم آنان را خنثی کنند.

محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل نیز با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کارکنان راهداری، خدمت به مردم در نظام اسلامی را از برکات الهی دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام بیان کرد: همه ما وظیفه داریم با تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب و الگوگیری از زندگانی شهدا شبانه روز در میدان عمل، اقدام جهادی و انقلابی در راستای خدمت رسانی هرچه شایسته به مردم عزیز داشته باشیم.

وی همگان را به هوشیاری در مقابل جنگ نرم و توطئه‌های دشمن فراخواند وتصریح کرد: سربازان ولایت در رسانه ملی با همه توان در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان ایستاده‌اند و از آرمان‌های ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه فرستنده تلویزیونی کوهسنگر در تامین و ارسال تصاویر با کیفیت و بدون نقص در شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی به سراسر استان از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خواست نسبت به بهسازی راه ارتباطی این ایستگاه همکاری و مساعدت لازم را با رسانه استانی داشته باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476266

مهمترین اخبار ایران و جهان: