نیوز سیتی!
20 آذر 1401 - 22:16

طرح هادی روستاهای گرمی اعتبار کم دارد/ضرورت بازنگری طرح‌ها

گرمی - فرماندار شهرستان گرمی با تاکید بر تامین اعتبار طرح‌های هادی روستایی گفت: بازنگری طرح‌های هادی گرمی با توجه به نیاز روستاها و توسعه ساخت و ساز در آن‌ها ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولایی عصر یکشنبه در نشست با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن اظهار کرد: بازنگری طرح‌های هادی گرمی با توجه به نیاز روستاها و توسعه ساخت و ساز در آن‌ها ضروری و لازم است.

وی با بیان اینکه تهیه و اجرای طرح هادی به اعتبارات ویژه دولتی وابسته است، افزود: تأمین اعتبار طرح‌ها با توجه به بالا بودن شاخص‌های محرومیت شهرستان در اولویت باشد.

فرماندار شهرستان گرمی ادامه داد: بیشتر روستاهای گرمی به علت توسعه روزافزون نیازمند بازنگری در طرح‌های هادی هستند و این بازنگری باید با لحاظ نیازمندی‌ها و موقعیت خاص جغرافیایی انجام شود.

مولایی بیان کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز توسط بنیاد مسکن مشکلات و موانع موجود در زمینه طرح‌های هادی روستایی برطرف شود و به اهداف مد نظر دست یابیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: بسیاری از روستاهای شهرستان به دلیل خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی متحمل خسارت‌های متعدد مالی شده اند که انجام اقدامات و تلاش‌های لازم برای احداث سیل بندها جهت هدایت سیل از سطح روستاها اولویت اساسی در منطقه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 905122

مهمترین اخبار ایران و جهان: