نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 15:56

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد

خرم‌آباد- مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، گفت: امیدواریم این پروژه تا پایان امسال افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش قیاسیان امروز شنبه در جلسه تجلیل از قهرمانان ملی لرستان، اظهار داشت: قهرمانان ساعی و بزرگی همچون «قاسم نوری زاده»، «زهرا باقری» در کوراش، «امیر محمد بازگیر» در ووشو نوجوانان، «نگین نظری» در کشتی الیش و «حامد امیری» قهرمان پاراالمپیک و جهان در یک ماهه گذشته با افتخار آفرینی و کسب مدال‌های زرین در میادین جهانی و بین المللی بار دیگر برای ورزش ایران و لرستان افتخار آفرینی کردند.

وی، افزود: افتخار آفرینی و کسب مدال‌های زرین در میادین جهانی ورزشکاران لرستانی حاصل تلاش‌های خستگی ناپذیر مربیان سازنده، دلسوز و کاملاً فنی همچون استاد «امید سلیمانی» ها، «محمد نقدی سپهوند» ها و «فرشاد علی پناه» ها است که بدون چشم داشتی ورزشکاران لرستانی را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، افزود: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خرم آباد در این دوره به صورت ویژه ورزش استان را مورد حمایت خود قرار داده و تعامل شورای شهر و شهرداری خرم آباد در حمایت از ورزشکاران ملی لرستان ستودنی و قابل تقدیر است و اهدای یک قطعه زمین به قهرمان ملی لرستان «حامد امیری» نشان از توجه جدی این عزیزان به مقوله ورزش قهرمانی است، ضمن اینکه باید از نگاه ویژه و پدرانه حجت الاسلام شاهرخی نمایند ولی فقیه و امام جمعه محبوب خرم آباد در توجه به رفع مشکلات شغلی و حمایت از قهرمانان استان تقدیر ویژه شود.

قیاسیان، با تقدیر از استاندار ورزش دوست لرستان در تخصیص اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی به مجموعه ۱۵ هزار نفری خرم آباد، افزود: در این هفته با تخصیص اعتبار به مجموعه ۱۵ هزار نفری خرم آباد و تبدیل آن به یک استادیوم بزرگ ملی نوید روزهای درخشانی در ورزش استان در آینده خواهیم داشت.

وی، افزود: مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری خرم آباد که از سال ۸۸ کلنگ آن به زمین زده شده و در دولت‌های گذشته از پروژه‌های زخمی و ناتمام استان است با تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان با تلاش‌های شبانه روزی استاندار لرستان امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری رسیده و در این مجموعه بزرگ شاهد میزبانی‌های بین المللی در استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، گفت: امیدواریم با حمایت استاندار و وزیر ورزش و جوانان ۳۵ پروژه بزرگ دیگر ورزش استان هم در آینده نزدیک به بهره برداری برسند.

قیاسیان با تاکید بر اینکه شرایط موجود استان پاسخگوی نیازهای ورزش استان در رشته‌های مختلف نیست ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان ارشد ورزش استان به رفیع‌ترین جایگاه خود برسد و نگاه ما به ورزش یک نگاه آمایشی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915966

مهمترین اخبار ایران و جهان: