نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 17:28

ثبت ۱۵ مورد تخلف، در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین اداره کل راهداری

مسؤول اداره حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در بازه زمانی یک ساله، ۱۵ مورد تخلف توسط پنجره واحد زمین شناسایی و برای رسیدگی به مراجع قضایی ابلاغ شده است و پنج مورد از تخلفات حکم قضایی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بابک سودی، مسؤول اداره حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار کرد: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با هدف پایش تجاوز و تعدی به حریم عرصه‌های ملی و دولتی و صدور مجوزهای مرتبط با زمین در استان فعالیت می‌کند.

مسؤول اداره حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: با بهره‌گیری از این پنجره، تخلفات و تجاوز به عرصه‌های ملی و دولتی، به صورت برداشت‌های هوایی توسط ماهواره‌های هوشمند در این سامانه ثبت و رصد می‌شود.

وی عنوان کرد: در بازه زمانی یک ساله، ۱۵ مورد تخلف توسط پنجره واحد زمین شناسایی و برای رسیدگی به مراجع قضایی ابلاغ شده است و پنج مورد از تخلفات حکم قضایی گرفته، بر همین اساس، پنجره واحد به عنوان دستاورد مهم فناورانه تاثیر قابل توجهی در پیشگیری از مفاسد و تخلفات دارد.

سودی پنجره واحد مدیریت زمین را یک نمونه موردی مناسب از تکامل هوشمندسازی خدمات الکترونیکی با اثر متقابل بر فناوری‌های نوین دانست که قادر است به صورت چابک به ارائه خدمات به مردم بپردازد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192522

مهمترین اخبار ایران و جهان: