نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 00:52

۲ پروژه خیرساز درمانی در گنبدکاووس و کلاله افتتاح می شود

گرگان- دو پروژه خیرساز درمانی در گنبدکاووس و کلاله به زودی آماده بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر شامگاه پنج شنبه در آخرین برنامه سفر کاری یک روزه خود به استان گلستان، از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی خیّرساز جمعیت هلال احمر استان گلستان در شهرستان‌های کلاله و گنبدکاووس بازدید کرد.

وحید سلیمی در بازدید از پروژه خیرساز مرکز فیزیوتراپی کلاله، از نیت خیرخواهانه نیکوکاران این شهرستان به ویژه حسن جعفری و مشارکت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی آنها برای ساخت این پروژه تا این مرحله قدردانی کرد.

سلیمی با اشاره به صحبت‌های فرماندار کلاله و تعهد فرمانداری مبنی بر پذیرش هزینه تکمیل و تأسیسات مرکز فیزیوتراپی این شهرستان، از تعهد متقابل سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای تجهیز این مرکز خبر داد.

وی در ادامه سفر و در جریان بازدید از کلینیک تخصصی و مرکز توانبخشی خیّرساز جمعیت هلال احمر شعبه گنبدکاووس، از اهتمام ویژه محمد شهرکی در اختصاص و هزینه کرد بیش از پنج میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تا سطح فعلی قدردانی کرد.

سلیمی با اشاره به اینکه برآورد نهایی هزینه این پروژه هفت میلیارد تومان است، گفت: نقش خیرین و حامیان در انجام مأموریت‌های ذاتی و رسالت‌های اصلی جمعیت هلال احمر بی بدیل است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان هم در این بازدید گفت: ساله گذشته ۹ میلیارد ریال کمک بلاعوض دارویی و درمانی از سوی سازمان داوطلبان به گلستان تعلق گرفت و چهار میلیارد وام قرض الحسنه به بیماران اعطا شد.

قاسم غریب آبادی افزود: از توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در ایام نوروز امسال میان خانواده‌های کم برخوردار خبرداد.

وی بیان کرد: افتتاح سهام نیکوکاری و خرید ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی از سوی کارکنان جمعیت شروع خوبی بود که از استان گلستان انجام شد و با اجرای این طرح بخش مهمی از نیازهای تجهیزاتی بیماران مراوه تپه مرتفع می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1189322

مهمترین اخبار ایران و جهان: