نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 09:16

کارگران به حمایت‌های مستمر نیاز دارند

بوشهر- فرمانده سپاه شهرستان دیر گفت: حمایت از قشر کارگر تنها مختص هفته کار و کارگر نیست بلکه باید در طول سال از این قشر زحمتکش حمایت و حق و حقوق قانونی آنها پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا صبح سه شنبه در جمع مسئولان شهرستان دیر، رمز عبور از حوادث را اتحاد و همدلی دانست و اظهار داشت: وحدت و انسجام مردم و مسئولین باعث می‌شود از حوادث به سلامت عبور کنیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر به نقش فرهنگ اصیل مردم و مدیریت بالای فرماندار در ایجاد فضایی آرام در شهرستان دیر اشاره کرد و افزود: هر مسئله کوچکی که در لحظه توسط مدیران برطرف نشود، به موضوع امنیتی تبدیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و آسایش امروز ما به معنای این نیست که از حق کارگر و معلم دفاع نکنیم، ادامه داد: حمایت از قشر کارگر تنها مختص هفته کار و کارگر نیست بلکه باید در طول سال از این قشر زحمتکش حمایت و حق و حقوق قانونی آنها پرداخت شود.

حسینی‌نیا در رابطه با قرارگاه عفاف و حجاب در شهرستان دیر، گفت: جلسات اداری متعددی در زمینه عفاف و حجاب برگزار و ستادهای مختلفی تشکیل شده است و در ادامه از ظرفیت خود مردم مانند گروه‌های جهادی، هیئت‌ها و کانون‌ها استفاده و آنها را پای کار آوردیم که کاری ابتکاری بود و باعث پررنگ‌تر شدن عفاف و حجاب در جامعه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1182166

مهمترین اخبار ایران و جهان: