نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 08:09

آشنایی با دستاوردهای انقلاب در قالب راهیان پیشرفت نورانی

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در خصوص برگزاری ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی در استان هرمزگان گفت: دانش‌آموزان در این اردوی دو روزه با قسمتی از واقعیت‌های انقلاب اسلامی آشنا شدند.

مجتبی باستان، در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص برگزاری ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی در استان هرمزگان که با حضور ۱۶۵ نفر از دانش‌آموزان سمپاد برگزار شد، افزود: همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد، هدف اصلی از برگزاری این اردو، جهاد تبیین و آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله دفاعی و امنیتی بود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: در طی این دو روز برنامه‌های مختلفی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شد که با بازدید از پارک هوا و فضا در تهران آغاز شد.

وی با اشاره به بازدید دانش‌آموزان از پالایشگاه ستاره خلیج فارس و آشنایی آن‌ها با آخرین دستاوردها در حوزه نفت و گاز اظهار کرد: دانش‌آموزان پس از سفر دریایی با قایق‌های عاشورای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز پهپادی در استان هرمزگان رفتند و با آخرین دستاوردها در این حوزه آشنا شدند.

باستان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در این اردوی دو روزه با قسمتی از واقعیت‌های انقلاب اسلامی و دستاوردها و موفقیت‌های جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف آشنا شدند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه ایران اسلامی، مقتدر، قوی و خودکفا است و در حوزه‌های مختلف در رتبه‌های برتر دنیا قرار دارد، اذعان کرد: تصویری که دشمن در جنگ ترکیبی از ابتدای مهرماه تاکنون در فضای مجازی برای دانش‌آموزان به تصویر کشیده است، ایران ناکارآمد و ضعیف است؛ اما واقعیت این نیست و بخشی از ایران واقعی را دانش‌آموزان در این اردو به‌طور ملموس دیدند و مورد قضاوت قرار دادند.

وی در پایان گفت: امیدواریم که این دانش‌آموزان که جز استعدادهای درخشان هستند، در قامت مدیران آینده کشور بتوانند به‌خوبی ایفای نقش کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084057

مهمترین اخبار ایران و جهان: