نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 12:25

جاده‌های کرمانشاه برفی شد/ ضرورت تردد با زنجیرچرخ در محور‌های کوهستانی

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون در محور کنگاور به صحنه گردنه بید سرخ و همچنین رحمت‌آباد، محور بیستون به سنقر، گردنه‌های مله‌ماس و خسروآباد و اسدآباد، بخش گهواره، حوزه اورامانات محور روانسر به پاوه، روانسر به جوانرود بارش برف داریم.

سرهنگ کیخسرو دستغیب، رییس پلیس راه استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان با توجه به بارش برف، اظهار کرد: بارش برف از ساعت ۵ بامدادامروز در برخی از محورهای حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شروع شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در محور کنگاور به صحنه گردنه بید سرخ و همچنین رحمت‌آباد، محور بیستون به سنقر، گردنه‌های مله‌ماس و خسروآباد و اسدآباد، بخش گهواره، حوزه اورامانات محور روانسر به پاوه، روانسر به جوانرود بارش برف داریم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه باه رانندگان توصیه کرد، در صورت امکان از سفرهای غیرضرور خودداری شود و در صورت تردد در محورهای استحفاظی استان کرمانشاه به خصوص محورهای کوهستانی حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و با توجه به لغزنده بودن سطح راه‌های استان حتما رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان حمل و نقل ناوگان مسافربری با توجه به اینکه استان‌های همجوار کردستان، همدان و لرستان هم‌اکنون بارش برف را دارند حتما رعایت اصول ایمنی را داشته باشند تا ان‌شاءالله شاهد حادثه‌ای در سطح راه‌های نباشیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033857

مهمترین اخبار ایران و جهان: