نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 18:00

بهره برداری از 99 پروژه ی آب و فاضلاب فارس با حمایت خیرین

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در همایش ملی نشان سقا عنوان کرد: خیرین آبرسان از دیرباز در استان فارس منشأ خیر بوده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  علی جان صادق پور در اولین همایش ملی تجلیل از خیرین و فرهنگ سازان عرصه ی آبرسانی  اظهار داشت: خیرین نیکوکار از دیر باز در استان پهناور فارس منشأ اقدامات متعدد عام المنفعه در حوزه ی آبرسانی بوده اند.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: فعالیت های خیرخواهانه از دیرباز درفرهنگ مردم این استان وجود داشته است و خیرین همواره در حوزه های مختلف به ویژه آبرسانی منشأ خیر و برکت بوده اند.

 صادق پور افزود: از دهه ی فجر سال گذشته تا دهه ی فجر سال جاری پروژه های  آبرسانی متعددی در استان فارس با صرف اعتباری بالغ بر 650 میلیارد تومان اجرا گردیده است که در این راستا با بهره برداری از 99 پروژه ی آب و فاضلاب  با صرف اعتباری بالغ بر 433 میلیارد تومان انجام شده است .

 در بخش دیگری از این همایش پاینده معاون سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور نیز به ایراد سخن پرداخت و ضمن تشریح جایگاه خیرین در شریعت اسلام، برگزاری اولین همایش نشان سقّا در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) را یک دستاورد برای این استان توصیف نمود.

اولین همایش ملی تجلیل از خیرین و فرهنگ سازان عرصه ی آبرسانی که با همت شرکت های آب و فاضلاب ، آب منطقه ای ، مجمع خیرین آبرسان و سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان فارس همزمان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز میلاد حضرت ابالفضل العباس (ع) با عنوان همایش نشان سقا برگزار گردید.

پایان پیام /ح 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1061657

مهمترین اخبار ایران و جهان: