نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 15:32

اجرای طرح ویژه تشدید برخورد با سارقان و زورگیران در فارس

شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طرح ویژه تشدید برخورد با سارقان و زورگیران در استان فارس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ رهام بخش حبیبی ظهر سه شنبه در نشست خبری اجرای طرح ویژه تشدید برخورد با سارقان و زورگیران در سطح استان فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از مطالباتی که در جامعه وجود داشته موضوع رسیدگی و برطرف کردن مشکلات در حوزه تأمین امنیت در جامعه است.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان فارس نیز در قالب طرح ویژه تشدید برخورد با سارقان و زورگیران همزمان با سایر استان‌های کشور این طرح را اجرایی و نسبت به برخورد با متخلفان اقدام خواهد کرد.

به گفته فرماندهی انتظامی استان فارس در این استان بیش از ۳۰ تیم عملیات ویژه فعالیت خود را به صورت میدانی آغاز کرده تا نسبت به برخورد با متخلفان و اشرار اقدام کنند.

حبیبی تاکید کرد: علاوه بر شهرستان شیراز این طرح ویژه در شش شهرستان استان فارس نیز اجرایی خواهد شد تا شاهد افزایش قابل توجه رضایت‌مندی شهروندان و امنیت را در استان شاهد باشیم.

وی افزود: علاوه بر شهرستان شیراز در شهرستان‌های کازرون، نورآباد ممسنی، مرودشت، فسا، جهرم و فیروز آباد طرح ویژه تشدید برخورد با سارقان و زورگیران اجرایی خواهد شد.

فرماندهی انتظامی استان فارس اعلام کرد افراد دستگیر شده در این طرح از طریق رسانه‌ها معرفی شده تا افراد مالباخته با مراجعه به نیروهای انتظامی زمینه دریافت مال خود را فراهم کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1038113

مهمترین اخبار ایران و جهان: