نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 10:46

تصمیمات مدیران وزارتخانه نباید درپشت درهای بسته گرفته شود/ میزان فروش فولادهای آذربایجان 1.3 برابر فولاد مبارکه

رئیس انجمن فولاد آذربایجان گفت: تصمیمات مدیران وزارتخانه نباید درپشت درهای بسته گرفته شود و تشکل ها می‌توانند در این تصمیم‌گیری‌ها و بخشنامه‌ها به دولت برای بهبود فضای کسب و کار کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نوید نواده اباذر صبح امروز در نشست هم‌اندیشی بررسی چالش های حوزه فولاد که با حضور معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت و اعضای هیات رئیسه جدید انجمن فولاد استان برگزار شد، اظهار کرد:شرکت های تولید کننده فولاد در آذربایجان توانستند در سال گذشته بیش از ۲۵۰ همت فروش داشته باشند که این مبلغ بیش از ۱/۳ برابر فروش مجموعه شرکت های فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین مجموعه فولادی خاورمیانه است.

رئیس هیات مدیره انجمن فولاد آذربایجان گفت: انجمن فولاد آذربایجان متشکل از شرکت های صد درصد خصوصی است که توانمندی بالایی در حوزه تولید و فروش دارند.

وی افزود: تصمیمات مدیران وزارتخانه نباید درپشت درهای بسته گرفته شود و تشکل ها می‌توانند در این تصمیم‌گیری‌ها و بخشنامه‌ها به دولت برای بهبود فضای کسب و کار کمک کنند.

رئیس انجمن فولاد آذربایجان با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری در خصوص توان فولادی کشور و همچنین نیاز مبرم مملکت به تقویت بخش خصوصی گفت: آذربایجان قدرت بخش خصوصی فولادی کشور است و نیاز است که دولت برای رفع موانع تولید و صادرات و تامین مواد اولیه واحد های فولادی آذربایجان نگاه ویژه ای داشته باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1053757

مهمترین اخبار ایران و جهان: