نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 18:42

فتاح: توزیع 40 میلیون بطری آب در شش مرز توسط بنیاد مستضعفان

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بنیاد تعهدی در ستاد اربعین مبنی بر تأمین ۴۰ میلیون بطری آب بوده است که کاملاً تهیه و تدارک دیده شده است.

«پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، عصر امروز در حاشیه بازدید از روند خدمت‌رسانی از پایانه مرزی شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدیدی پیش از این از مرز چذابه صورت گرفت که شرایط را نسبت به سال گذشته بهتر ارزیابی کرده و هماهنگی و زیرساخت‌های موجود از سال گذشته خیلی بهتر بود.

وی با تأکید بر نظر مثبت زائران در خصوص امکانات اعطا شده در مرز، گفت: خیلی از مشکلاتی که وجود دارد در آن سوی مرز است که از عهده ما خارج است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با منظم خواندن روند خدمت‌رسانی در پایانه مرزی شلمچه، تصریح کرد: شرایطی که مشاهده شد مناسب و خدمت رسانی در حال انجام است، در این گرما و رطوبت موجود در شلمچه، موضوع تأمین آب بسیار مهم بود که با هماهنگی‌های صورت گرفته، هیچ مشکلی در تأمین آب وجود ندارد و از این موضوع اطمینان حاصل شد و در انبارها نیز برای موارد اضطرار، آب در نظر گرفته شده و در کانکس‌ها و مواکب نیز آب خنک به صورت مستمر و بدون وقفه در حال توزیع است.

فتاح ادامه داد: ورود زائران از خروج پیشی گرفته است و برای زائران پیش‌بینی‌هایی در راستای رفاه حال ایشان انجام گرفته و سایر اقلام خوراکی مثل غذا و نوشیدنی‌ها خنک نیز تأمین شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس توافقات صورت گرفته تا پایان ماه صفر و تا آخرین زائر بنیاد به کار خود ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: بنیاد تعهدی در ستاد اربعین مبنی بر تأمین ۴۰ میلیون بطری آب بوده است که کاملاً تهیه و تدارک دیده شده است. البته بخشی از این تعهد نیز به مسیر پیاده‌روی زائران تخصیص یافته است و تمامی این اقلام از کارخانجات بنیاد تهیه شده و در شش مرز توزیع شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485313

مهمترین اخبار ایران و جهان: