نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 20:04

مقاومت بی‌وقفه در کرانه باختری از آثار عملیات «تونل آزادی» است

«زیاد النخاله» در دومین سالگرد عملیات تونل آزادی و تلاش رزمندگان فلسطینی برای رهایی از اسارت زندان جلبوع، گفت نتایج و پیامدهای این عملیات در حال گسترش در کرانه باختری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأیید کرد که مقاومت بی وقفه‌ای که اکنون کرانه باختری دلاور شاهد آن است، یکی از آثار و پیامدهای اقدام قهرمانان زندان جلبوع است که مرحله جدیدی را در مبارزات مردم فلسطین ایجاد کردند.

«زیاد النخاله» در دومین سالگرد عملیات تونل آزادی و فرار رزمندگان مقاومت از زندان جلبوع گفت: در دومین سالگرد عملیات تونل آزادی و گرامیداشت حضور همیشگی برادران دلاورمان که در یک عملیات تاریخی از زندان به آزادی دست یافتند، اثرات و پیامدهای این عملیات همچنان در حال رشد است و زندگی ما را سرشار می‌کند.

وی افزود: به فرماندهان قهرمان محمود عارضه، محمد عارضه، أیهم کممجی، مناضل انفیعات، یعقوب قادری و زکریا الزبیدی که مرحله جدیدی را در مبارزات مردم فلسطین به تمام معنا ایجاد کردند، درود می‌فرستیم و از آنها قدردانی و تمجید می‌کنیم.

النخاله تصریح کرد: مقاومت بی وقفه در کرانه باختری دلاور یکی از آثار اقدام معجزه‌آسای قهرمانان زندان جلبوع است. مقاومت ملت فلسطین روز به روز در حال رشد است و گردان‌های رزمندگان و قهرمانان شجاع مقاومت در حال استقرار در تمام مناطق کرانه باختری استوار هستند و افق جدیدی مقابل ملت فلسطینی برای کسب آزادی و اخراج اشغالگران از کشورمان گشوده می‌شود.

دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد: قهرمانان شجاع عملیات تونل آزادی هنوز در زندان‌های خود نیز عنصری الهام بخش برای مردم و مبارزان فلسطینی و همه کسانی هستند که به دنبال آزادی هستند. عزم و اراده این دلاوران با نفرت زندانبانان صهیونیست و رویکرد نازیستی آنها و سالهای طولانی حبس شکسته نمی‌شود.

زیاد النخاله در پایان گفت: ما به قهرمانان عملیات تونل آزادی وفادار خواهیم ماند و همراه آنها تمام مشکلات را به سوی آزادیشان از اسارت و آزادی مردم خود پشت سر خواهیم گذاشت.

گفتنی است که مردم فلسطین امروز دومین سالگرد عملیات تونل آزادی را جشن گرفتند. این عملیات ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی بود و طی آن شش اسیر قهرمان فلسطینی توانستند با حفر تونل در زندان جلبوع در داخل اراضی اشغالی به آزادی دست یابند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1488413

مهمترین اخبار ایران و جهان: