نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 12:46

اسماعیلی در یاسوج و استانی که نیازمند کمک ویژه وزیر است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور حضور در اختتامیه جشنواره فیلم و عکس یاسوج_ دنا وارد مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،محمدمهدی اسماعیلی به منظور شرکت در اختتامیه جشنواره فیلم و عکس یاسوج _ دنا و چندین برنامه دیگر وارد کهگیلویه و بویراحمد شد اما جدای از این جشنواره این استان در سایر حوزه‌ها نیازمند مساعدت وزیر است.

کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم اینکه استان کوچکی به لحاظ مساحت و جمعیتی است اما هنرمندان زیادی را پرورش داده که برخی از آنها در سطح ملی فعال هستند و عده ای دیگری در خود استان حضور دارند که می‌طلبد زیرساخت‌ها برای ادامه فعالیت آنها فراهم شود.

از طرفی دیگر چندین مجتمع فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که چند سال از روند احداث آنها می‌گذرد اما تکمیل نشدند که نگاه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخص وزیر را می‌طلبد.

یکی از این پروژه‌های فرهنگی و هنری مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری (تالار مرکزی یاسوج) که بیش  از یک دهه از آن می‌گذرد و تاکنون به نتیجه نرسیده که هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی امیدوارند در این سفر تصمیمی برای این مجتمع گرفته شود.

نبود سینما در مرکز کهگیلویه و بویراحمد مورد دیگری است که مطالبه مردم استان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و کهگیلویه و بویراحمدی‌ها خصوصا اهالی هنر امیدوار به رفع مشکلات با حضور وزیر فرهنگ هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518613

مهمترین اخبار ایران و جهان: