نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 11:40

گران‌ترین کتاب موزه عبرت در نمایشگاه ۱۰۰ هزار تومان است‌

کتاب‌هایی با موضوع خاطرات زندانیان سیاسی سال‌های ۵۰ تا ۵۷ توسط انتشارات موزه عبرت منتشر شده که در سی و‌ چهارمین دوره نمایشگاه کتاب، گران‌ترین این آثار ۱۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، موزه عبرت امسال در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در راهروی ۲۰ راه‌اندازی شده است و این غرفه با توجه به دکور جذاب، مورد استقبال بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.

در این غرفه، مجسمه‌هایی از زندانیان سیاسی در دوران طاغوت ‌‌همچنین پرویز ثابتی، یکی از مرموزترین چهره‌های امنیتی تاریخ معاصر به نمایش گذاشته شده است.

حسن امیرحسینی، مسؤول غرفه موزه عبرت با بیان اینکه انتشارات موزه عبرت از سال ۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، می‌گوید: تاکنون بیش از ۴۰ عنوان کتاب با موضوع پرونده ساواک و خاطرات سیاسی دوران طاغوت مربوط به سال‌های ۵۰ تا ۵۷ منتشر شده است.

وی با بیان اینکه کتاب «شکنجه‌گران می‌گویند» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است، می‌افزاید: در این کتاب بر اساس اسناد موجود، خاطرات تبعید و زندانی شدن افراد به نگارش درآمده است تا مخاطبان با آن دوران ظلم و ستم آشنا شوند.

نمایی از غرفه موزه عبرت

یکی از نکات جالب توجه در غرفه موزه عبرت، هزینه کتاب‌های این انتشارات است؛ به طوری که کتاب‌های این انتشارات با وجود گرانی کاغذ، از سال ۹۰ تاکنون افزایش قیمت نداشته است و افراد می‌توانند کتاب‌های این انتشارات را با قیمت ۳۵ تا ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنند که البته گران‌‌ترین کتاب‌های این غرفه ۱۰۰ هزار تومان است.

به گزارش فارس، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1210957

مهمترین اخبار ایران و جهان: