نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 18:19

تقدیر از خدمات پزشکی سپاه در چاروسا

امام جمعه قلعه رئیسی از تقدیر از خدمات پزشکی سپاه در چاروسا قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه و جمعی از پاسداران به همراه بخشدار چاروسا و رئیس آموزش و پرورش چاروسا با امام جمعه قلعه رئیسی دیدار کردند.

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در این دیدار ضمن خیر مقدم عنوان کرد: سپاه در تمامی سالهای اخیر تاثیر بسزایی در کشور داشته و جهان اسلام مدیون این نهاد مقدس هستند و از زمان جنگ تا امروز که در جنگ اقتصادی هستیم نقش سپاه در رفع مشکلات ملموس است. 

وی از اقدام بسیج سازندگی در خصوص ارائه خدمات پزشکی تشکر کرد و با بیان اینکه امیدواریم روند کار ادامه داشته باشد و به مناطق محروم که پزشک متخصص کمتر دارند رسیدگی شود.

حیدرخواه گفت: متاسفانه کرایه در سطح بخش بسیار بالاست و برای خدمات پزشکی هم با مشکل روبرو می شوند که توجه بیشتری صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: مهمترین مشکل کشاورزان کمبود امکانات برای شالیزار است که باید توجه شود و باید به کشاورزان کمک شود و باید با روحیه جهادی امیدآفرینی صورت گیرد.

سرهنگ پوربهشت فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در این نشست گفت: به همت بسیج سازندگی شهرستان تعدادی از پزشکان شهرستانی و استانی در جهت ارائه خدمت به مردم بخش ورود کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نیازمند راهنمایی و مشاوره ائمه جمعه هستیم و برنامه ریزی ما برای هر هفته در یک منطقه است تصریح کرد: آماده همکاری جهت فعالیت در تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان و نوجوانان در ایام تابستان هستیم.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست با تقدیر از حضور پزشکان در منطقه چاروسا بیان کرد: سپاه در جهت خدمات رسانی به مناطق محروم همیشه خوش درخشیده و امیدواریم این روند در چاروسا ادامه داشته باشد.

وی یکی از مهمترین شاخصه‌های سپاه و دیگر قوای نظامی ایران را استقلال و خودباوری دانست و تصریح کرد: سپاه نماد و شاخص خودباوری است.

 ایزدخواه با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی سپاه به خصوص در هنگام بحران‌ها گفت: شیوع ویروس کرونا و پیش از آن بحران‌هایی مانند سیل و زلزله با حضور مجاهدانه سپاه همراه بود.

در ادامه امام جمعه به همراه فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه، بخشدار، رئیس آموزش و پرورش و شورای شهر با حضور در منزل شهید صفری زاده در روستای قلعه جلو با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در این دیدار خانواده شهدا را نماد ایثار دانست و گفت: خانواده معظم شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید از آنان به عنوان الگوی جامعه یاد کرد.  

وی یادآور شد: در مقابل صبر و استقامت خانواده شهدا هر چه بگوییم کم گفته‌ایم و زبان ما قاصر از بیان آن است و در مقام قدردانی از آن‌ها نیز باید بیش از گذشته کوشا باشیم.

پایان پیام/۸۲۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1275813

مهمترین اخبار ایران و جهان: