نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 09:58

پاسگاه پلیس‌راه عسلویه سال آینده افتتاح می‌شود

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: پاسگاه پلیس راه عسلویه با اعتبار ۱۷۹ میلیارد ریال و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی طی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محسن رضایی رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان بوشهر با اشاره به اینکه احداث، بازسازی و تجهیز ساختمان‌های پلیس‌راه، گامی بلند توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎‌ای برای ارتقای ایمنی است، اظهار داشت: در این راستا بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال از منابع ملی برای احداث یک پاسگاه جدید در محور عسلویه- سیراف و تعمیر و تجهیز قرارگاه و دو پلیس راه دیگر استان تخصیص یافته است. 

وی افزود: پاسگاه پلیس راه عسلویه با مساحت ۲ هزار متر و زیربنای ۵۲۰ متر مربع با اعتبار ۱۷۹ میلیارد ریال با ۴۵ درصد پیشرفت مطلوبی دارد و طی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین تعمیرات اساسی قرارگاه پلیس راه استان، تعمیرات اساسی و تجهیز پلیس راه گناوه و تعمیرات پلیس راه کنگان از دیگر پروژه‌های فعال این اداره کل است که مجموعا بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به این موارد اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: اکنون ۵ پاسگاه پلیس راه در استان بوشهر بر ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای نظارت می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1645357

مهمترین اخبار ایران و جهان: