نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 10:44

توقیف محموله 40 میلیارد ریالی پارچه قاچاق در دلیجان

فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله 40 میلیارد ریالی پارچه قاچاق در عملیات پلیس در شهرستان دلیجان خبر داد.

ملک حسین چگنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلیجان بیان داشت: در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان دلیجان، با اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای توقیف آن آغاز کردند. 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: سرانجام کامیون مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن، تعداد 632 توپ پارچه فاقد مدارک گمرکی قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی دلیجان در ادامه بیان داشت: این محموله توقیفی از یکی از استان های مرزی کشور به مقصد تهران بارگیری شده و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بود که با هوشیاری مأموران پلیس دلیجان متوقف شد. 

 چگنی با بیان اینکه از سوی کارشناسان مربوطه، ارزش کالاهای کشف شده در این عملیات 40 میلیارد ریال اعلام شده است، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
 
وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد؛ اظهار داشت: امروز به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس عرصه برای فعالیت قاچاقچیان تنگ شده است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634857

مهمترین اخبار ایران و جهان: