نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 12:13

پیش بینی ۵۹ شعبه اخذ رای در جغتای

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان جغتای گفت: ۵۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان پیش بینی شده است.

علی شریعتمداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم، منسجم و پرشور در مناطق تحت پوشش اتخاذ شده است. 

وی افزود: در مجموعه هیأت بازرسی انتخابات، تلاش می کنیم با محور قرار دادن قانون، انتخاباتی سالم، قانونی و با مشارکت حداکثری مردم در شهرستان جغتای برگزار کنیم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان جغتای گفت: ۵۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد ۴۹ شعبه روستایی و ۱۰ شعبه شهری می‌باشد.

شریعتمداری اضافه کرد: با توجه به قانون جدید انتخابات، چند سند هویتی برای اخذ رأی اضافه شده و کلیه واجدین شرایط رای دادن می‌توانند از کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه رانندگی، گذرنامه و یا شناسنامه برای رأی دادن استفاده کنند.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635857

مهمترین اخبار ایران و جهان: