نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 09:23

۷۵ درصد جمعیت نظرآباد را جوانان تشکیل می‌دهند

معاون سیاسی فرمانداری نظرآباد گفت: شهرستان نظرآباد ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد؛ بیش از ۱۰۰ هزار نفر آنان که حدود ۷۵ درصد جمعیت این شهرستان می‌شود، جوانان هستند.

داوود نوری، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری نظرآباد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، از اجرای طرح غربالگری دیابت و فشار خون در شهرستان نظرآباد خبر داد و اظهار کرد: براساس گزارش‌های موجود ۵۲ هزار نفر از اهالی شهرستان در این طرح مشارکت کردند و با توجه به آنکه این طرح تا ۲۰ دی‌ماه ادامه دارد، انتظار میرود این عدد به ۱۰۰ هزار نفر نیز برسد.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان نظرآباد در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل شبکه بهداشت شهرستان، گفت: همت و دقت بالای پرسنل شبکه بهداشت شهرستان باعث شده تا شاخص‌های خدمت رسانی به مردم نظرآباد در سطوح بالایی باشد.

نوری اضافه کرد: براساس آمار دریافتی از سامانه‌های شبکه بهداشت، جمعیت بالای هجده سال شهرستان به بیش از ۱۰۵هزار نفر می‌رسد.

وی ادامه داد: تحلیلی که میشود ارائه داد این است که باتوجه به آمار ۱۷۰ هزار نفری جمعیت شهرستان، بیش از ۷۵ درصد جمعیت نظرآباد جوانان هستند.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان نظرآباد تصریح کرد: باتوجه به آمار دریافتی نیاز است برنامه ریزی دقیق و جامع در تمام عرصه‌ها تحت عنوان اطلس بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی صورت بگیرد تا با بهره مندی از ظرفیت‌های موجود، زمینه ارتقاء همه جانبه شهرستان را فراهم آورد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623757

مهمترین اخبار ایران و جهان: