نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 20:44

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر منصوب شد

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با صدور حکمی حجت‌الاسلام حسن صادق زاده را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، با صدور حکمی حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده را به سرپرستی معاونت فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر منصوب کرد.

در بخشی از این حکم انتصاب آمده است: اکنون که به حکم نورانی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) سازمان تبلیغات اسلامی دوره جدیدی را در پی‌گیری اهداف گام دوم انقلاب اسلامی آغاز کرده است، جنابعالی را که به حمدلله از دانش و انگیزه و نشاط جوانی برخوردارید به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی می‌کنم.

در ادامه این حکم بیان شده است: تقویت زیرساخت‌های محتوایی و اجرایی تبلیغ، زمینه‌سازی برای ارتقا کیفی تبلیغ در استان، انسجام‌بخشی شبکه فرهنگی – تبلیغی استان، تعامل اثربخش با نهادها و مراکز هم راستا و حمایت از فعالان جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی از دیگر مواردی است که در این حکم قید شده است.

در بخش پایانی این حکم انتصاب آمده است: در این مسیر نورانی و بالنده، توفیق شما را از درگاه حضرت احدیت (جل و علا) خواستارم و شما را به تقوای الهی، توسل به ائمه هدی (علیهم السلام)، استفاده از همه ظرفیت‌های درون و برون‌سازمان و بهره‌گیری از اندیشه‌ها، روش‌ها و ابزارهای کارآمد و مؤثر توصیه می‌کنم.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده کارشناس ارشد توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی با گرایش مدیریت فرهنگی دانشگاه معارف اسلامی، دارای مدرک سطح سه حوزه و درس خارج فقه و اصول، مؤلف بیش از ۱۲ مقاله پژوهشی در سمینارها و همایش‌های ملی و بین المللی، پژوهشگر حوزه فرهنگ بوده و پیش از این مدیریت اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی را بر عهده داشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183957

مهمترین اخبار ایران و جهان: