نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 14:33

آمادگی پلیس البرز برای تأمین امنیت مراسم پر فضیلت شب قدر

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن گرامیداشت لیالی پر فیض و بابرکت قدر؛ فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی (ع) را به عموم مردم شریف استان تسلیت گفت و افزود: پلیس برای تامین امنیت مراسم پر فضیلت شب قدر آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار و مسلمان استان البرز، گفت: مولای متقیان حضرت علی (ع)، مولود کعبه، نخستین شهید محراب، حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید و مظهر عدالت و مردانگی و حماسه آفرینی است.

هداوند گفت: شب قدر شب توبه و استغفار است و مقدرات یکساله انسان در این شب نوشته می شود و در شب‌های قدر حسنات بندگان هزاران برابر ارزش دارد و گناهان او در این شب مورد بخشش خداوند متعال قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است و خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است و در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد؛ این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته و عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مراسم شب قدر در استان، گفت: پلیس در کنار مردم روزه دار و مسلمان نسبت به تامین امنیت کامل مراسم پرفضیلت شب قدر اقدام خواهد کرد و از عموم مردم تقاضا دارد همکاری لازم را با پلیس در این خصوص داشته باشند.

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138057

مهمترین اخبار ایران و جهان: