نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 11:46

«مهار تورم و رشد تولید» مهم‌ترین نسخه درمان اقتصاد کشور است/ تلاش جدی سپاه برای پیشرفت و آبادانی ایران

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل مهم‌ترین نسخه درمان اقتصاد کشور را عمل به شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، یعنی «مهار تورم، رشد تولید» دانست و گفت: سپاه از هیچ‌گونه تلاشی برای پیشرفت و آبادانی ایران دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش‌ازظهر امروز در دیدار نوروزی با جمعی از مسؤولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، اساتید دانشگاه، دانشجویان و مردم استان اردبیل با تبریک آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، ضمن قدردانی از پشتیبانی‌های مردم و مسؤولان از سپاه و بسیج اظهار کرد: در سال گذشته علی‌رغم توطئه‌های دشمن در قالب جنگ ترکیبی، با به صحنه آمدن ملت با بصیرت و ولایتمدار ایران در یوم‌الله ۱۳ آبان و همین‌طور اوج این حضور معنادار در یوم‌الله ۲۲ بهمن، همه محاسبات دشمن به هم ریخت و مردم بار دیگر وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب را نشان داده و پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم کردند.

وی با اشاره به شعار سال افزود: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، به‌عنوان یک رهبر بصیر، حکیم، مسلط و دلسوز نسبت به مردم ایران، همواره مهم‌ترین نیاز‌های جامعه را مورد توجه قرار داده‌ و آن موارد را به‌عنوان شعار سال مطرح کرده‌اند و در حال حاضر نیز مهم‌ترین نسخه درمان اقتصاد کشور، عمل به شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، یعنی «مهار تورم، رشد تولید» است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: در سال مهار تورم و رشد تولید، همچون سال‌های گذشته عزمی راسخ و جدی داریم و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری آماده‌تر هستیم تا پیشرفت و شکوفایی ایران عزیز را در همه بخش‌ها را فراهم کنیم.

اولویت سپاه خدمت‌رسانی به مردم است

محمدی اصل با بیان این‌که سپاه از هیچ‌گونه تلاشی برای پیشرفت و آبادانی ایران دریغ نخواهد کرد، تصریح کرد: اولویت سپاه خدمت‌رسانی به مردم بوده و سپاه خادم ملت است و در مسیر خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف با شتاب حرکت خواهد کرد و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل نیز با اهتمام ویژه در راستای خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان بیش‌تر از گذشته تلاش کنند.

وی با اشاره به این‌که نگاه و دغدغه سپاه در پیشرفت و آبادانی مناطق محروم همان دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، بیان کرد: بسیج از تمام ظرفیت‌های موجود خود برای محرومیت‌زدایی مناطق محروم استفاده خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امسال نیز رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در کنار سایر همرزمان در نیروهای مسلح، همراه و همگام با دیگر اقشار جامعه پیمان می‌بندند که در مسیر تحقق بیانات مقام معظم رهبری از هیچ کوششی دریغ نکنند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1112057

مهمترین اخبار ایران و جهان: