نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 14:32

ثبت 842 پروژه عمرانی چهارمحال و بختیاری در سامانه «منتاک»

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: 842 طرح عمرانی در سامانه منتاک با ارزش ۳.۹ هزار میلیارد تومان ثبت شده که برای تکمیل آن‌ها ۱.۲ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی حیدری ظهر امروز در حاشیه نشست ویدئو کنفرانسی و دیدار نوروزی مسئولان استانی با رئیس جمهور گفت: ۸۴۲ طرح عمرانی در سامانه منتاک (سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌های کشور)  با ارزش ۳.۹ هزار میلیارد تومان ثبت شده است و برای تکمیل آن‌ها  ۱.۲ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ و بروجن بیشترین پروژه‌ها را در سامانه ثبت کردند و نسبت به سایر شهرستان‌ها سرآمد هستند.

وی افزود: وزارت کشور، وزارت نیرو، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی و بنیاد مسکن به ترتیب بیشترین طرح‌های عمرانی را در این سامانه به ثبت رسانده‌اند.

حیدری بیان کرد: شهرداری‌های شهرکرد، بروجن و فارسان اطلاعات بیشتری نسبت به سایر شهرداری‌ها در سامانه ثبت کردند و سایر شهرداری‌ها شرایط قابل قبولی ندارند.

متخلف معرفی شدن دستگاهی که در ثبت اطلاعات کم‌کاری کند

حیدری با اشاره به اینکه تاکنون اطلاعات ۴۱ درصد طرح‌های عمرانی استان در سامانه منتاک ثبت شده است، تصریح کرد: بسیاری از دستگاه‌ها هنوز اطلاعات پروژه‌های خود را ثبت نکرده‌اند که اگر تا پایان فروردین ثبت اطلاعات انجام نشود دستگاه به عنوان متخلف معرفی می‌شود.

وی اظهار داشت: بیش از چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی استان تخصیص یافته که لازم است مدیران تمام تلاش و همت خود را به کار بندند تا پروژه‌ها به بهترین نحو پایان یابند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1112413

مهمترین اخبار ایران و جهان: