نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 16:52

سپاه بزرگ ترین حافظ انقلاب اسلامی است

امام جمعه میناب گفت: سپاه پاسداران بزرگ ترین حافظ انقلاب اسلامی و بازوی قدرتمند نظام در مقابله با انواع تهدیدات دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میناب به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره کردو گفت: سپاه پاسداران بزرگ ترین نیروی حافظ انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول بیش از40سال مهمترین و بیشترین نقش ها درحراست از نظام را ایفا کرده است و نیروهای این نهاد انقلابی در صحنه های مختلف دفاع از نظام، کشور و مردم در صف اول بوده اند و ما حماسه های فراوانی از رشادت آنها در 4 دهه اخیر سراغ داریم.

امام جمعه میناب با تصریح بر این که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و دشمنان در همان روزهای اول انقلاب، نهضت نوپای ملت ایران را از بین می بردند، سلاح ایمان و سخت کوشی و مردمی بودن را در کنار تبعیت از فرمانده معظم کل قوا را عامل اصلی تعالی این نهاد دانست.

خطبب جمعه میناب اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مانند شجره طیبه ای است که در جای جای ایران اسلامی سایه افکنده است.

حجت الاسلام ابراهیمی، انتخاب دکتریداله رئیسی بعنوان جراح برتر استانی و کشوری را به وی و مردم شهرستان و استان تبریک گفت و از ایشان قدردانی کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163457

مهمترین اخبار ایران و جهان: