نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 13:00

آغاز به کار آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در البرز

کرج- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: ۱۵۰ آشپزخانه مرکزی اطعام مهدوی برای کمک به اطعام نیازمندان البرزی در ماه مبارک رمضان آغاز به کار کردند.

امید نجفی فرد د: گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پویش اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران، تعداد ۱۵۰ آشپزخانه در سطح استان راه‌اندازی و توزیع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان البرزی تا پایان ماه مبارک رمضان هدف‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی یکی از فعالیت‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است، گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته علاوه بر این طرح جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین به‌طورجدی پیگیری خواهد شد. همچنین توزیع ۱۷۵ هزار بسته معیشتی، ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار افطاری ساده و طرح مفتاح الجنه ازجمله سایر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی اخیر، مددجویان و سایر محرومان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت خیران هستند افزود: بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، اصناف، مراکز نیکوکاری، هیأت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، تکایا، نیروهای مقاومت بسیج و ایجاد تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت داوطلبانه بسیجیان و گروه‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اطعام مهدوی از اهداف و برنامه‌های کمیته امداد البرز در ماه رمضان محسوب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1116013

مهمترین اخبار ایران و جهان: