نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 13:15

برخی از مطالبه‌گران قدمی برای رفع مشکلات برنمی‌دارند

استاندار قم گفت: ما متأسفانه با برخی انسان های مطالبه گر در استان مواجه هستیم که خودشان حاضر نیستند یک قدم برای حل مشکلات بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، محمد تقی شاهچراغی در جلسه طلاب و فضلای سمنان، سرخه، گرمسار و مهدیشهر که در مؤسسه هادیان کوثر قم برگزار شد، اظهار داشت: بنده در دولت سیزدهم به عنوان استاندار قم انتخاب شده و در طول این مدت، همت خود را گذاشته ایم که درگیر حاشیه ها نشده و فقط برای مردم کار و تلاش کنیم.

وی ابراز داشت: ما دو شهر استثنایی در کشور داریم که یکی از آنان قم است و این شهر دارای الزاماتی است که باید به آن اهمیت داد و برای تحقق آن الزامات، تلاش کرد.

استاندار قم خاطرنشان ساخت: همت ما بر حل مشکلات بر زمین مانده مردم است و تلاش می کنیم این مسائل را در کمترین زمان ممکن مرتفع نماییم.

نماینده دولت در استان قم بیان داشت: پیگیری مستمر و نظارت از برنامه هایی است که در استانداری پیگیر آن هستیم و تیمی ۶ نفره برای این مسئله ایجاد شده تا به این مهم بپردازند.

شاهچراغی اظهار داشت: ما متأسفانه با برخی انسان های مطالبه گر در استان مواجه هستیم که خودشان حاضر نیستند یک قدم برای حل مشکلات بردارند.

وی ابراز داشت: فرودگاه و مونوریل قم دارای مشکلاتی بسیاری بوده که از گذشته وجود داشته است؛ اما بحمدالله به تصمیم خوبی رسیده ایم و ان شاءالله مشکل آن حل خواهد شد.

استاندار قم بیان داشت: یکی از مشکلات اساسی قم، مسئله برق است که با حضور وزیر نیرو و تلاش هفت ماهه متخصصان، نوسانات برق در قم حل شده است.

شاهچراغی به موضوع ساخت مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: اعتقاد بنده بر ساخت منزل ویلایی در استان بوده است؛ اما برای ایجاد زیرساخت هایی همچون آب، برق و ... با مشکلات بسیاری مواجه بوده ایم و به همین دلیل، ساخت منازل آپارتمانی با خیابان های عریض را آغاز کرده ایم.

وی ابراز داشت: قم دچار عقب ماندگی هایی است که باید برای آن کار و تلاش کرد و به عنوان مثال، ۱۲۰ مدرسه برای آموزش و پرورش در سطح کم داریم و باید برای حل آن تلاش کنیم.

استاندار قم با بیان این مطلب که مدل کاری ما پشت میز نشینی نیست، خاطرنشان ساخت: بنای ما بر این است که قدم به قدم مطابق با نظام‌مسائل استان قم به پیش رفته و برای حل آن تلاش کنیم.

نماینده دولت در استان قم بیان داشت: امروز مراجعه مردمی به استانداری نسبت به قبل کاهش پیدا کرده که نشان دهنده حل بخشی از مشکلات مردم است.

شاهچراغی در پایان به برخی از سؤالات طلاب و فضلا پاسخ داد.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1302457

مهمترین اخبار ایران و جهان: