نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 23:09

۱۱۰ زوج یزدی امشب به خانه بخت رفتند+ عکس

همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت مراسم ازدواج 110 زوج یزدی با عنوان «جشن وصال» در باغ جهانی دولت آباد یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی، دقایقی پیش در مراسم جشن وصال که با حضوز۱۱۰ زوج یزدی و اقشار مختلف در باغ جهانی دولت آباد برگزار شد، اظهار کرد: قطعاً در کنار این مجموعه‌ها برای تشکیل خانواده‌ها از ازدواج تا اشتغال و مسکن، حمایت خواهیم داشت.

وی با بیان این‌که یزد استان برتر و پیشرو کشور در حوزه حمایت از جوانان برای ازدواج آسان است، افزود: تهیه مسکن ویلایی برای زوج های جوان از جمله اقدامات شاخص انجام شده و در دستور کار است.

 استاندار با اشاره به رتبه برتر یزد در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در سال ۱۴۰۱، گفت: امیدواریم موانع و مشکلات موجود در این حوزه نیز هر چه زودتر مرتفع شود.

حجت الاسلام «مجتبی صداقت» رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز در این مراسم ضمن آرزوی توفیق و شادابی برای زندگی زوج‌های جوان، گفت: این جشن در واقع شروع برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت در شهر یزد است و امیدواریم مراسم‌های این ایام متبرک به نام حضرت  امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) شود.

وی از تدارک بیش از ۲۰۰ جشن مردمی در سطح یزد از عید قربان تا عید مباهله امسال خبر داد و گفت: امسال پویش نصب پرچم امیرالمومنین(ع) بر سر در خانه‌ یزدی‌ها نیز اجرایی شد که در این رابطه تاکنون ۲۰ هزار نفر مشارکت داشته‌اند.

صداقت در پایان سخنانش نیز ابراز امیدواری کرد که تدارک برنامه‌های شاد و متنوع این ایام منجر به تقویت نشاط و شادابی جامعه یزدیها شود.

در پایان این مراسم از چند خیر نیکوکار فعال در حوزه ازدواج تجلیل شد.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1318713

مهمترین اخبار ایران و جهان: