نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 17:35

پلمب یک دفتر و جریمه ۷ دفتر فروش بلیط اتوبوس در شهرستان قم

قم- رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم از برگزاری جلسه کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات استعلامی ۸ دفتر فروش بلیط اتوبوس در شهرستان قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی عمو سلطانی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جلسه کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات استعلامی برگزار و تخلفات ۸ دفتر فروش بلیط اتوبوس در شهرستان قم مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم بیان داشت: جلسه‌ای متشکل از نمایندگان راهداری و حمل و نقل، تعزیرات و اصناف در محل دفاتر فروش بلیط برگزار شد که پس از بررسی‌های صورت گرفته یک دفتر پلمپ و ۷ دفتر دیگر به پرداخت جرایم نقدی محکوم شدند.

سلطانی در خصوص نوع تخلفات صنفی دفاتر فروش بلیط گفت: غالب تخلفات شامل دریافت وجه اضافه بابت فروش بلیط و صدور و فروش بلیط به صورت دستی می‌باشد.

وی تاکید کرد: ناظران و عوامل اجرایی اداره حمل و نقل مسافر به صورت تمام وقت در محل پایانه مرکزی شهرستان قم مستقر و آماده دریافت و رسیدگی به گزارش‌های شهروندان می‌باشند.

عمو سلطانی همچنین عنوان داشت: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322457

مهمترین اخبار ایران و جهان: