نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 09:57

بوشهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل می‌شود/ تکمیل پروژه‌های اساسی

بوشهر - استاندار بوشهر از تکمیل پروژه‌های اساسی و زیرساختی استان خبر داد و گفت: استان بوشهر به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از فرمانداران و مدیران استان می‌خواهم با دقت و حساسیت در هزینه‌کرد اعتبارات اهتمام ورزند تا شاهد رشد و توسعه روزافزون استان باشیم.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ بهار پروژه‌های عمرانی استان است ابراز داشت: امسال از محل اعتبارات سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان و اعتبارات تملک دارایی و منابع ملی و وزارتخانه‌ای، اعتبارات زیادی وارد استان بوشهر می‌شود و بوشهر به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل می‌شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: عملکرد استان در حوزه بودجه‌ای و اعتبارات در سال ۱۴۰۱ قابل قبول بوده و اعتبارات ارزشمندی بویژه در روزهای پایانی سال جذب و به دستگاه‌های اجرایی تزریق شد تا در نیمه نخست سال جاری، منابع لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های اساسی و زیرساختی استان افزود: با تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، سقف اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر ۱۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است که نشانه اهتمام جدی مدیران استان است.

محمدی زاده بیان کرد: مقرر شد منابعی که تخصیص یافته را به پروژه‌هایی بدهیم که پیشرفت فیزیکی مناسبی دارند و امسال تکمیل می‌شوند و جزو مطالبات مردمی هستند.

وی اضافه کرد: همچنین تخصیص اعتبار به پروژه‌های اشتغال‌زا و یا پروژه‌هایی که می‌توانند زیرساخت‌های استان را کامل کنند، از اولویت‌های اصلی بودجه و اعتبارات استان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306913

مهمترین اخبار ایران و جهان: