رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مازندران گفت: در مرداد ۱۴۰۱، کل تماس برقرار شده با اورژانس ۱۱۵ مازندران، ۷۹هزار و ۵۶۳مورد بود که از این تعداد ۷۵۹ مورد تماسهای مزاحمی با اورژانس بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، رضا حبیبی ساروی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مازندران با بیان اینکه در مرداد ۱۴۰۱، کل تماس برقرار شده با اورژانس ۱۱۵ مازندران، ۷۹هزار و ۵۶۳مورد بود، اظهار کرد: از این تعداد ۷۵۹ مورد تماسهای مزاحمی با اورژانس بود.
وی با اعلام اینکه با بهکارگیری فناوری نوین سامانه اتوماسیون اورژانس، مزاحمتهای تلفنی قابل کنترل و پیگیری است، خاطرنشان کرد: گاها در نتیجه بیاطلاعی و یا به جهت سرگرمی بعضی از افراد، خطوط تلفن ۱۱۵ اشغال شده و باعث به تعویق افتادن پاسخگویی کارشناسان اورژانس به افراد نیازمند خدمات فوریتهای پزشکی میشود.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مازندران گفت: امیدواریم در آینده با بالا بردن سطح فرهنگ امداد خواهی و نیز همکاری و مشارکت همشهریان، شاهد کاهش چشمگیری مزاحمتهای تلفنی برای تمامی گروههای امدادی باشیم.
انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج
شناسه خبر: 690513