نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 15:08

۱۱ هزار مازندرانی با خودروی شخصی زائر راهیان نور شدند

فرمانده سپاه کربلا گفت: طی سال گذشته ۱۱ هزار مازندرانی با وسایل نقلیه شخصی از مناطق جنگی جنوب بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور استان مازندران با اشاره به  استقبال زیاد اعزام در اردو‌های راهیان نور در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی، اظهار کرد: شهر‌های استان در سال گذشته هماهنگی خوبی برای اعزام مردم عزیز به مناطق جنوب داشتند که امید می‌رود این هماهنگی امسال هم انجام شود.

وی افزود: جدای از اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان؛ طی سال گذشته ۱۱ هزار مازندرانی با وسایل نقلیه شخصی از مناطق جنگی جنوب بازدید کردند که با کمک یک نیکوکار امکان تغذیه در خرمشهر و اندیمشک برای این زائران  صورت رایگان بود.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: باید نسل سوم و چهارم خودمان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و کشور را از توطئه‌های دشمنان در محافظت کنیم.

*برنامه راهیان نور از آذر ماه برگزار می‌شود

همچنین عسگر مجیدی در این جلسه با بیان اینکه سال گذشته ۱۷ هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، افزود: از این میزان ۳ هزار نفر دانش‌آموز، ۳ هزار نفر دانشجو و مابقی از اقشار بسیج محلات بوده است.
وی با بیان اینکه راهیان‌نور یک مانور و رزمایش فرهنگی محسوب می‌شود، گفت: همه ما مسؤول هستیم و معتقدیم با توجه به فضای عمومی جامعه و کشور وظایف مضاعف ما مضاعف می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا ضمن تاکید همکاری بیشتر مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان اعضای کمیته راهیان نور گفت: برنامه رهاورد راهیان نور از آذر ماه به صورت سراسری برگزار می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547757

مهمترین اخبار ایران و جهان: