نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 14:41

فرهنگ بسیجی در تمام منطقه جاری شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: فرهنگ بسیجی در منطقه جاری شده و این شجره طیبه در منطقه در حال میوه داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد اظهار کرد: وجود حضرت زهرا (س) برای هرجامعه ای برکت است، ایشان یک قرآن ناطق و مانند قرآن نیز مایه آرامش جامعه بود.

وی گفت: ایشان در هر موضوعی الگوی جامعه است، هم در همسرداری، فرزندداری و هم در موضوع سیاست و ولایت مداری یک الگو هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: بسیج فتح الفتوح اقدام امام (ره) بود و این موضوع اقدام پر برکتی بود و هیچ کس نمی‌تواند این شجره طیبه را فقط برای خود بداند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی در منطقه تکثیر شده است، ادامه داد: بسیج یک فرهنگ است و این شجره طیبه در منطقه در حال میوه داده است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: اکنون آمریکا و استکبار در حال التماس از جبهه مقاومت هستند که کمتر آنها را مورد هدف قرار دهند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه امروز اسرائیل کم آورده است و شکست خورده و آتش بس را پذیرفته، تصریح کرد: با همین فرهنگ بسیجی به امید خدا اسرائیل نابود می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی بیان داشت: امروز می‌بینیم تعداد زیادی از کشورها از حماسی که آمریکا آن را تروریست خوانده حمایت می‌کند و این نشان از منزوی شدن و شکست سیاست های اسرائیل، آمریکا و استکبار است.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583013

مهمترین اخبار ایران و جهان: