نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 11:31

تبیین قیام امام حسین (ع) برای انتقال پیام عاشورا ضروریست

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مراسم عزاداری شهدای کربلا که در نمازخانه اداره کل برگزار شد گفت: پیام عاشورا پیام آزادگیست و جهاد تبیین برای انتقال این پیام مهم باید در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی مطهری مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مراسم عزاداری شهدای کربلا که در نمازخانه اداره کل برگزار شد اظهار داشت: پیام عاشورا پیام آزادگیست و جهاد تبیین برای انتقال این پیام مهم باید در اولویت باشد

مطهری بیان کرد: هر چیزی بهایی دارد و بهای آزادگی خون دادن در راه آن است و ایثار از هر آن چه که داریم.

وی افزود: لازم است با همتی مضاعف همچون اباعبدالله الحسین (ع) که دارو ندار خود را در راه آزادگی داد در این راه جانفشانی کرد ایثار کنیم.

مطهری با اشاره به ادامه راه امام حسین ع که همان اشاعه امر به معروف و نهی از منکر است اذعان کرد: هدف از قیام کربلا امر به معروف و نهی از منکر بود و ما نیز به عنوان پیروان آن امام همام باید در این مسیر حرکت کنیم و به این فریضه عمل نماییم.

این مقام مسئول ضمن اشاره به عاشورای حسینی و اهمیت آموزه های این روز خاطر نشان کرد: عاشورا به ما می آموزد که همیشه و در طول عمر خود به دنبال حقانیت باشیم و از ظلم و ستم به دیگران دوری کنیم.

مدیر کل اموزش و پرورش اذربایجان غربی در ایین عزاداری کارکنان اداره کل که با حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری( آیت اله دیرباز) برگزار شدگفت: باید برای برپایی عدالت هزینه کنیم و دشمن به دنبال تضعیف این هدف است.

مطهری اظهار کرد: نباید اجازه داد دشمنان با سنگ اندازی در مسیر پیاده سازی عدل و عدالت مسیر نظام مقدس اسلامی را ناهموار کنند.

وی با برشمردن رسالت جهاد تبیین حضرت زینب (س) افزود: همه اقدامات باید مبتنی بر دین و اعتقادات و توام با ایثار و اخلاص باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1415257

مهمترین اخبار ایران و جهان: