نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 10:13

لزوم برخورد قاطع با عوامل شهادت ۴ نفر از پرسنل انتظامی

زاهدان- اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در یک بیانیه ای خواستار برخورد قاطع با عوامل شهادت چهار تن از پرسنل پلیس راه شمال استان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در پی اقدام تروریستی روز یک گروه تروریستی در زاهدان که منجر به شهادت دو تن از پرسنل خدوم نیروی انتظامی شد، اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛ بار دیگر دست جنایتکارانه دشمنان پلید از دستکش مخملی معاندین جمهوری اسلامی ایران بیرون آمد و در ماه محرم الحرام باعث شهادت چهار تن از پرسنل پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان در حین خدمت شد.

این حادثه صبح شنبه هفته جاری در پی اقدام کور تروریستی معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه واحد گشتی پلیس راه و به شهادت رساندن چهار نفر از عوامل پلیس راه که در جهت انضباط ترافیکی، کاهش تلفات جاده‌ای، افزایش ایمنی سفرهای تابستانه مردم، مشغول خدمت در محور خاش-تفتان بودند، رخ داد.

در وقایع تلخ سنوات اخیر سیستان و بلوچستان، دست دشمن به روشنی در آن‌ها دیده می‌شود، این در حالیست که با وحدت و اخوت شیعه و سنی در این خطه، دشمنان آرزوی برادرکشی در این خطه پهناور که پایتخت وحدت ایران اسلامی است را به گور خواهد برد.

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، ضمن محکوم کردن این چنین اقدامات، اعلام می‌دارد مردم شیعه و سنی این خطه پهناور از کشور عزیزمان ایران با هم وحدت و اخوت داشته و این اقدامات همیشه از سوی علما، محکوم شده است.

در ادامه ضمن آرزوی صبر برای خانواده شهدای این واقعه، خواستار بررسی دقیق و برخورد قاطع با عوامل این‌گونه حوادث هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1396757

مهمترین اخبار ایران و جهان: