نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 16:00

آغاز اجرای واحدهای ثبت‌نام شده «مسکن ملی» اردبیل از بهمن ماه

اردبیل-معاون هماهنگی‌ امور عمرانی‌ استاندار اردبیل گفت: مشکل زمین برای متقاضیان «مسکن ملی» در شهرستان اردبیل رفع شده و اجرای واحدهای ثبت‌نام شده این شهرستان در بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکمال‌الدین میرجعفریان پیش از ظهر شنبه در شورای مسکن استان اظهار کرد: مشکل زمین برای متقاضیان «مسکن ملی» در شهرستان اردبیل رفع شده و اجرای واحدهای ثبت‌نام شده این شهرستان در بهمن آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت از این طرح در خصوص تأمین زمین و اختصاص تسهیلات با وجود تنگناهای مالی ادامه داد: بسترهایی چون زمین، تسهیلات بانکی، پروانه شهرداری و نظام مهندسی برای اجرای طرح ملی مسکن هماهنگ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی‌ استاندار اردبیل با بیان اینکه باید این موارد به مردم اطلاع‌رسانی شود، گفت: همه دستگاه‌های مرتبط و متقاضیان باید با همکاری هم از این فرصت برای رفع مسائل مربوط به تأمین مسکن استفاده کنند.

میرجعفریان با اشاره به تامین زمین‌های مسکن ملی در سایر شهرستان‌ها ادامه داد: در برخی شهرستان‌ها متقاضیان می‌توانند برای احداث خانه ویلایی و یا ۲ واحده، از دولت زمین دریافت کنند و همچنین برخی دستگاه‌ها که خود دارای زمین هستند، می‌توانند از ظرفیت این زمین‌ها در راستای خانه‌دار کردن متقاضیان حوزه خود در قالب مسکن ملی استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مهاجرت معکوس روستاییان حاشیه‌نشین در شهرها به روستاهای خود با هدف اقامت دائم، حمایت‌های لازم در خصوص تأمین زمین و ارائه تسهیلات مسکن انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 988513

مهمترین اخبار ایران و جهان: