نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 10:05

قول مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی به معلمان/ تشکیل میزهای تکریم و پاسخگویی در زمینه رتبه بندی در تمام نواحی

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: تمام همکاران در جایگاه واقعی خود در نظام رتبه بندی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی امروز گردهمایی مدیران و رؤسا آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و قدردانی از تلاشهای همکاران برای بازگشایی باشکوه مدارس پس از تعطیلات نوروز  اظهار کرد: منزلت همکاران فرهنگی به هیچ وجه قابل اندازه گیری و ارزش گذاری نیست چرا که معلمی یک هنر و یک عشق است که با ایثار در هم آمیخته شده و وظیفه ماست که در قول و فعل پاسدار حقوق و کرامت معلم باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به رتبه بندی معلمان افزود: رتبه بندی یکی از معیار های مهم برای سنجش نیروی انسانی در هر دستگاهی می باشد که جای آن در آموزش و پرورش خالی بود و خوشبختانه دولت سیزدهم بعد از چندین سال آن را اجرایی کرده است.

وی با اشاره به بعضی نارسایی ها در اجرای فرآیند رتبه بندی معلمان افزود: هر اقدامی در ابتدا همراه با ایراداتی است که به مرور زمان تکمیل خواهد شد. 

پوررادی ادامه داد: تمام دست اندرکاران در تلاش هستند که تمام همکاران در جایگاه واقعی خود در نظام رتبه بندی قرار خواهند گرفت و در این مسیر از ۱۹ فروردین میزهای تکریم و پاسخگویی در زمینه رتبه بندی در تمام نواحی و مناطق فعال خواهد گردید.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت توجه ویژه مدیران و روسا آموزش و پرورش به اهداف و نقشه های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم امنیت و آرامش در مدارس تحت تاثیر  قرار گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1132773

مهمترین اخبار ایران و جهان: