نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 12:29

ارتشیان نماد رشادت و مردانگی

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل با صدور پیام تبریکی به مناسبت روز ارتش گفت: ارتشیان نماد رشادت و مردانگی هستند که همواره در دفاع از میهن اسلامی آماده بوده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو در پیامی که صبح سه شنبه به مناسبت روز ارتش صادر شد، اظهار کرد: ارتشیان نماد رشادت و مردانگی هستند که بی ریا، بدون حاشیه و بدون هیچ چشم داشتی همیشه و همه جا برای دفاع از میهن و ملت آماده بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، تجلی ماندگار اقتدار و شجاعت در حفظ دستاوردهای انقلاب و برقراری آرامش و امنیت در مقابله با هرگونه تعرض و تعدی به میهن عزیزمان از سوی دشمنان است که همواره با بینش الهی و بصیرت انقلابی، به جانفشانی پرداخته و علاوه بر بذل جان خود در این مسیر، بارها در خدمت به مردم نشان داده که روح خود را نیز در پاسداشت منزلت هموطنان خویش به اوج معنویت و تعالی رسانده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: نامگذاری بیست و نهم فروردین ماه به نام روز ارتش یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و یادآور سلحشوری‌ها و افتخارآفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی است که این روز فرصت مغتنمی برای بیان دلاور مردی‌های ارتشیان عزیز است.

کثیرلو ادامه داد: ملت شریف ایران مجاهدت غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی را در صیانت از خاک وطن و دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در مسیر حفظ نظام و عزت و اقتدار ایران اسلامی هرگز از یاد نخواهد برد.

وی تصریح کرد: بدین وسیله اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضائی استان اردبیل فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام ارتشیان قهرمان تبریک گفته، توفیق و سربلندی روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157273

مهمترین اخبار ایران و جهان: