نیوز سیتی!
05 فروردین 1402 - 21:01

برگزاری دوره‌های آموزشی جهاد تبیین در شهرستان اسدآباد

همدان- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین ویژه مبلغات و مبلغین به صورت مجازی و حضوری در مرکز استان خبر داد.

‌حجت الاسلام روح الله رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جلسه هماهنگی و طرح برنامه‌های جهاد تبیین با مبلغین جهت اجرا در دهه بصیرت در این شهرستان صورت گرفته است؛ اظهار کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با معرفی کتاب صعود چهل ساله، اعزام مبلغ به روستاها و مساجد و هیئات مذهبی با موضوع تبلیغی جهاد تبیین و فرزندآوری از دیگر برنامه‌های این اداره طی ماه مبارک رمضان است.

وی عنوان کرد: اعزام مبلغین و مبلغات طرح امین به مدارس و دانشگاه‌ها در راستای تبلیغ جهاد تبیین و موضوع خانواده و جمعیت از اهم این برنامه‌ها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد همچنین از دعوت از مبلغ اندونزیایی به همراه همسر مبلغه خود در راستای اجرای برنامه با موضوع جهاد تبیین در مساجد سطح شهرستان اسدآباد سخن گفت و افزود: برگزاری کارگاه جهاد تبیین با حضور دکتر اشترانی؛ مشاور مرکز خدمات کشور در مساجد شهرستان، رشته‌های جهاد تبیین و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها با حضور اساتید کادر و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد، اعزام کاروان خدمت در سه شنبه‌های هر هفته و ارائه خدمات پزشکی بیمه و همچنین با حضور مبلغین و مبلغات جهت انجام جهاد تبیین در سطح شهرستان به انجام رسیده است.

حجت الاسلام رستمی از برگزاری جلسات محافل انس با قرآن با رویکرد نقش آموزه‌های قرآن در شکل گیری انقلاب اسلامی با محوریت جهاد تبیین نیز سخن گفت و عنوان کرد: تبلیغ چهره به چهره مبلغین و مبلغات و فعالان فرهنگی و قرآنی با موضوع جهاد تبیین نیز در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1109929

مهمترین اخبار ایران و جهان: