نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 15:16

ایجاد اشتغال برای 3585 زنجانی در سال 1401

فرماندار زنجان با بیان اینکه در یک و نیم سال گذشته ۵۰۰ طرح عمران روستایی و شهری با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان در سطح شهرستان عملیاتی شد، گفت: با اجرای این طرح‌ها برای سه هزار و ۵۸۵ نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان در سال جدید امروز با حضور آیت الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در شهرک صنعتی شماره یک اشراق برگزار شد.

پرویز خالقی، فرماندار زنجان در این جلسه به اقداماتی که در سال گذشته در شهرستان انجام شده اشاره کرد و اظهار داشت: در سالی که گذشت همه تلاشمان این بود که متناسب با داشته‌‌ها و محدویت‌ها در راستای خدمت به مردم شهرستان گام‌هایی برداشته شود.

 فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به دو سفر ریاست جمهور و نیز سفرهای وزرا به زنجان، گفت: در یک و نیم سال گذشته صدها پروژه کوچک و بزرگ در سطح استان افتتاح یا گلنگ‌زنی شدند.

وی با بیان اینکه طی یک و نیم سال گذشته ۵۰۰ طرح عمران روستایی و شهری با اعتبار بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان در سطح شهرستان عملیاتی شد که از این میزان ۶ هزار میلیارد آن در سال ۱۴۰۱ رقم خورد، افزود: با اجرای این طرح‌ها برای 3 هزار و ۵۸۵ نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

فرماندار شهرستان زنجان ادامه داد: آغاز عملیات کمربند شمالی زنجان با اعتبار یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در ۵۵۰ هکتار از اراضی شمالی شهر زنجان و آغاز احداث ۷ هزار مسکن در قالب طرح مسکن ملی و همچنین اجرای ده‌ها پروژه روستایی از جمله طرح‌های مهم در سال ۱۴۰۱ بود.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1135773

مهمترین اخبار ایران و جهان: