نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 08:08

مهار تورم و رشد تولید نیازمند عزم راسخ و جدی است

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید نیازمند عزم راسخ و جدی است که سپاه شتابنده تر از سال پیش در این راستا حرکت می‌کند.

سرهنگ محمدامین صباغیان مقدم در گفت و گو با خبرنگار فارس در فیروزآباد با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، مهمترین نیازهای جامعه را مورد توجه قرار داده و آن موارد را به عنوان شعار سال مطرح کردند.

وی با بیان اینکه مهمترین نسخه درمان اقتصاد کشور عمل به شعار نامگذاری شده از سوی رهبر معظم انقلاب یعنی مهار تورم، رشد تولید است، افزود: در سال مهار تورم و رشد تولید همچون سال‌های گذشته عزمی راسخ و جدی داریم و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری آماده‌تر از پیش هستیم تا پیشرفت و شکوفایی ایران و سرزمین امامین انقلاب را در همه بخش‌ها فراهم کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با اشاره به اینکه سپاه از هیچ گونه تلاشی برای توسعه و آبادانی کشور دریغ نخواهد کرد، ادامه داد: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و در مسیر خدمت رسانی در بخش‌های مختلف شتابنده حرکت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز با اهتمام ویژه در راستای خدمت رسانی به مردم بیش از گذشته تلاش کنند.

صباغیان مقدم در پایان با بیان اینکه نگاه و دغدغه ما در توسعه و آبادانی مناطق محروم همان دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، گفت: بسیج از تمام ظرفیت‌های موجود خود برای محرومیت‌زدایی مناطق محروم استفاده خواهد کرد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1134629

مهمترین اخبار ایران و جهان: