نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 11:43

حمایت استانداری سمنان از طرح‌های دانش‌بنیان معدنی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: استانداری سمنان از طرح‌های دانش‌بنیانی که بر اساس مزیت معدنی این استان تهیه و اجرا می‌شود، حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در نشست با علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در استان سمنان برنامه‌ها و طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان بسیار خوبی را در دست اجرا دارد.

وی اضافه کرد: برخی از این برنامه‌ها و طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان در مرحله نهایی هستند و برای اجرای سایر طرح‌های دانش‌بنیان پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان افزود: جهاد دانشگاهی ظرفیت خوبی در حوزه اصلاح نژاد دام سبک و سنگین دارد و امیدواریم با راه‌اندازی مراکز اصلاح نژاد دام سبک و سنگین با مدیریت جهاد دانشگاهی این استان، بتوانیم شعبه کوچکی از پژوهشگاه ابن‌سینا در استان سمنان داشته باشیم.

صادقی تأکید کرد: استانداری سمنان از طرح‌های دانش‌بنیانی که بر اساس مزیت معدنی استان سمنان تهیه و اجرا می‌شود، نیز حمایت می‌کند و همکاری لازم در زمینه اخذ مجوزهای محیط زیست، منابع طبیعی، کشاورزی و ... را خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی مراکز تخصصی در حوزه پزشکی، دیابت، غربالگری سرطان زنان و ... نیز پیگیری‌های لازم برای تأمین فضای مناسب انجام می‌شود.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152973

مهمترین اخبار ایران و جهان: