نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 15:30

وقتی معاون وزیر دست به آچار می‌شود؟+ تصاویر

معاون وزیر آموزش و پرورش بعد از ۲۲ سال در اولین محل تدریس خود به عنوان هنرآموز در شهرستان اسکو استان آذربایجان‌شرقی حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد محمودزاده  معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت با حضور در اولین محل تدریس خود بعنوان هنرآموز از پیشکسوتان، مدیر، دبیران و کادر اجرایی این مرکز بمناسبت هفته معلم قدردانی کرد.

وی در این حضور در پای تخته کلاسی تدریس کرد و در کارگاه عملی در حضور هنرجویان قسمتی از مطالب عملی را آموزش داد.

 

معلم رکن اساسی نظام تعلیم و تربیت است

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت با حضور در اولین محل تدریس خود بعنوان هنرآموز، رکن اساسی نظام تعلیم و تربیت را معلم عنوان کرد.

احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش بعد از ۲۲ سال در اولین محل تدریس خود بعنوان هنرآموز در هنرستان شهید ابریشمی شهرستان اسکو حضور یافت و در جمع صمیمی مدیران، دبیران و هنرجویان این مرکز، تحصیل در کنار مهارت آموزی را یکی از بنیادی ترین راه های کسب علم عنوان کرد و گفت: درک عمیق مطالب در کارهای عملی بیشتر است و پایه های صنعت کشور را قوی می کند.

 

وی بزرگترین سرمایه کشور را نیروی انسانی برشمرد و توضیح داد: این سرمایه عظیم انسانی به دست توانمند معلمان تربیت می شوند و با بیانات پربار مقام معظم رهبری در دیدار امسال معلمان، توجه بیش از پیش به تکریم و حفظ جایگاه این عزیزان احساس می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش نگاه دولت سیزدهم به معیشت معلمان و افزایش کیفیت تعلیم و تربیت را خاطرنشان شد و افزود: بعد از چندین سال وقفه در این حوزه ساخت و سازهایی اساسی برای رشته های فنی و حرفه ای و تاسیس و تجهیز مراکز هنرستان ها در نظر گرفته شده است تا مهارت آموزی دانش آموزان با هدف ایجاد کسب و کاردر آینده و تقویت اقتصادی کشور عملی شود.

 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1186229

مهمترین اخبار ایران و جهان: