نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 19:38

دعوت سپاه انصارالمهدی زنجان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روزقدس

زنجان-سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر و از عموم مردم زنجان برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس در بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان آمده است: روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج دیده فلسطین است.

این بیانیه می افزاید: در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می‌افرازند تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطین آزاد از این موج سراسر خروش بیرون آید.

در این بیانیه عنوان شده است: بی‌تردید مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و بیداد و سازش‌ناپذیری در برابر ستمگران، تنها راه پیروزی است؛ همانطور که مقاومت و پیروزی حماس و حزب الله لبنان در برابر رژیم تا دندان مسلح اسرائیل و آمریکای جهانخوار، وعده الهیِ «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» را تحقق بخشید.

بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان می افزاید: آزادی قدس، نه تنها یک آرمان یا هدف متعالی، بلکه یک مؤلفه گفتمان ساز در میان منادیان آزادی و حق طلبی در جهان محسوب می‌شود. حضرت امام خمینی رحمة الله علیه با همین نگاه و بینش عمیق، روز قدس را به نقطه پیوند میلیاردها انسان در سراسر کره خاکی مبدل ساخت. نقطه‌ای که هویت غیرانسانی و ماهیت اشغالگرایانه رژیم صهیونیستی در آن به چالشی پایدار کشیده شده است.

روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مقاومت به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و اعلام حمایت مجدد از مردم سرافراز فلسطین و مقاومتِ قهرمان، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را به زنده نگه داشتن آرمان فلسطین تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم دشمن شکن روز قدس فرا می‌خواند و پیروزی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان خواستار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146073

مهمترین اخبار ایران و جهان: