نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 09:37

عرین الاسود یک جاسوس تل آویو را در نابلس اعدام کرد

گروه مقاومت عرین الاسود فلسطین با صدور بیانیه ای از اعدام یک جاسوس رژیم صهیونیستی در نابلس خبر داد و اعلام کرد که پس از اتخاذ تدابیری امنیتی، اسناد جاسوسی این فرد را در اختیار افکار عمومی قرار می دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه مقاومت عرین الاسود فلسطین، صبح امروز (یکشنبه، ۹ آوریل)، با صدور بیانیه ای از اعدام یک جاسوس رژیم صهیونیستی در نابلس خبر داد. 

در بیانیه این گروه مقاومت فلسطین آمده است: «با توجه به تشریفات تحقیق و بررسی گروه عرین الاسود در خصوص خیانتکاری که امشب، پاکسازی شد، اطلاع می دهیم که پس از انجام برخی تدابیر امنیتی، هر آنچه را که نیاز است به موقع و مستند و دقیق برای افکار عمومی آشکار خواهیم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: «پیام خود را به هر خائنی که دین، وجدان، ناموس و وطن خود را فروخته است، می گوییم.ما هر کجا که باشید دنبال شما هستیم و هیچکس از شما محافظت نخواهد کرد، حال در هر کجا که سنگر گرفته باشید».

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، یک جوان فلسطینی، شنبه شب (8 آوریل)، در شهر نابلس به ضرب گلوله افرادی نقاب پوش کشته شد و منابع محلی گزارش دادند که که جوان به اتهام همکاری با اشغالگران و دست داشتن در ترور شماری از نیروهای مقاومت در شهر نابلس پاکسازی شد. 

در پی این حادثه، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بلافاصله در محل حاضر شدند و با پرتاب گلوله های گاز اشک آور و بمب های صوتی، تلاش کردند تا جمعیت حاضر در محل حادثه را متفرق کنند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1137029

مهمترین اخبار ایران و جهان: