نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 15:27

ثبت تردد نزدیک به ۱۰ میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از ثبت تردد نزدیک به ۱۰ میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: متوسط تردد بین استانی در جاده‌های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی که از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته شروع شده است تا ۱۵ فروردین ماه، به ثبت تردد ۹ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۶۵۶ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان می‌رسد که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن یک درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در روز ۱۵ فروردین ماه امسال که روز پایانی این طرح بود، تردد ۴۳۲ هزار و ۱۸۰ خودرو در جاده‌های استان ثبت شد که نسبت به روز قبل از این تاریخ ۲۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: این میزان تردد توسط ۶۸ سامانه جاده‌ای تردد شمار برخط و ۷۹ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده است.

شیروانی، تصریح کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه در محورهای این استان در روز ۱۵ فروردین مربوط به سه‌راهی چالان‌چولان- دورود با ۵۵ هزار و ۸۲۹ وسیله نقلیه و تقاطع آزادراه خرم‌زال- خرم‌آباد با ۱۹ هزار و ۹۵۷ وسیله نقلیه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131673

مهمترین اخبار ایران و جهان: