نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 15:50

نباید با حاشیه‌سازی فرصت‌های گردشگری در استان قزوین را از بین برد

استاندار قزوین گفت: نباید حاشیه سازی برای ظرفیت های تاریخی و گردشگری منجر به از دست دادن فرصت ها برای استان قزوین شود .

به گزارش خبرنگار مهر محمد مهدی اعلایی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی اظهار کرد: در آستانه هفته دولت قرار داریم و دستگاه‌ها پروژه‌هایی که قابلیت کلنگ زنی و افتتاح در این هفته را دارند احصا و با معاونت زیربط در استانداری هماهنگی کنند.

وی افزود: خیلی از پروژه‌هایی که در سالهای اخیر پیگیر بودیم در حوزه‌هایی مثل صنعت، آب و برق در حال نتیجه دادن است و بدون شک سالهای پیش رو شاعد اتفاقات خوبی هستیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در حوزه گردشگری نیاز است اتاق بازرگانی ورود جدی تری برای تشویق سرمایه گذاری در این حوزه داشته باشد و نیاز است دستگاه‌ها همراهی و هماهنگی لازم داشته باشند.

وی تاکید کرد: مزیت‌های گردشگری استان قزوین می‌تواند یکی از پیشران‌های توسعه استان باشد و از این رو نگاه دستگاه و مدیران به گردشگری باید عمیق‌تر باشد.

اعلایی تاکید کرد: اقدامات دستگاه‌ها باید به گونه‌ای باشد که ظرفیت‌های گردشگری را به گونه‌ای پیش ببریم که گردشگر و حتی مردم استان نیز در استفاده از آن با چالش روبرو نباشند.

وی عنوان کرد: با فرصت‌های گردشگری در استان قزوین باید به گونه‌ای برخورد شود که به عنوان مزیت حفظ شوند و حاشیه سازی ها برای این ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری منجر به از دست دادن فرصت‌ها برای استان نشود.

استاندار قزوین تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مشارکت بیشتری با حوزه اطلاع رسانی و توضیح اقدامات و شنیدن دغدغه‌های مردم داشته باشند و به دعوت رسانه‌ها پاسخ دهند.

وی در پایان یادآور شد: خدمات دولت و نظام باید به مردم انتقال شود تا شاهد امید آفرینی در جامعه باشیم

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438329

مهمترین اخبار ایران و جهان: