نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 03:04

۸۰۰ تن ارزاق بین هیئت‌های مذهبی استان بوشهر توزیع شد

بوشهر- رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: ۶۰۰ تن برنج، ۷۵ تن گوشت و ۱۵۰ تن شکر ویژه محرم و صفر در بین هیئت‌ها و موکب‌های استان توزیع شد.

حسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه محرم همایش میثاق عاشوراییان در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، کنگان و دیر برگزار شده است و فردا نیز همایش میثاق عاشوراییان و تجلیل از پیرغلامان حسینی در مصلای جمعه اهرم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه حسینیه حماسه در تالار لیان بوشهر اضافه کرد: به منظور برنامه‌ریزی لازم برای محرم نشست‌های متعددی با صدا و سیما، نیروی انتظامی، سازمان جهاد و اوقاف و امور خیریه استان داشته‌ایم.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با اشاره به برگزاری همایش میثاق عاشوراییان و تجلیل از پیرغلامان حسینی در خورموج افزود: هزار و ۲۰۰ هیئت، مسجد و حسینیه در سراسر استان نسبت به برگزاری مراسم محرم اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در همه شهرها و روستاهای پرجمعیت استان بوشهر در روز جمعه این هفته ادامه داد: سوگواره اعلی من العسل در تمام شهرها و روستاهای پرجمعیت برگزار می‌شود.

حیدری با اشاره به برگزاری تجمع عظیم عاشوراییان در روز جمعه آینده در مصلای جمعه شهرهای استان بوشهر بیان کرد: مراسم و برنامه‌ها با محوریت مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۶۰۰ تن برنج، ۷۵ تن گوشت و ۱۵۰ تن شکر ویژه محرم و صفر در بین هیئت‌ها و موکب‌های استان افزود: از همکاری و همراهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، صداوسیما و خبرگزاری‌های استان و همچنین جهاد کشاورزی و فرماندهی انتظامی استان تشکر می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1367429

مهمترین اخبار ایران و جهان: