نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 11:52

دشمن در جنگ شناختی به دنبال انتقام گیری از دستاوردهای انقلاب است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: دشمن در جنگ شناختی با انحراف افکار عمومی به دنبال انتقام گیری از دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح سه شنبه در ابتدای درس خارج فقه و اصول اظهار کرد: اسلام هیچ وقت اجازه کشتن ناحق انسان‌ها را نمی‌دهد و همیشه توصیه به عفو و گذشت دارد و هیچ قانونی در جهان اجازه چنین قتل عام و کشتاری را نمی‌دهد و این چنین جنایاتی در همه دنیا محکوم هستند. خداوند دست جنایتکاران را از اسلام عزیز کوتاه کند.

وی افزود: دشمن بعد از شکست‌های سنگین همواره سعی می‌نماید با ایجاد بحران و تنش اجتماعی کام ملت ایران را تلخ و افکار عمومی را تحت تأثیر بگذارد و دشمن در جنگ شناختی با دنبال انتقام گیری از دستاوردها و موفقیت‌ها است.

امام جمعه اراک تاکید کرد: ملت ایران هوشیار و با بصیرت است و هوشمندانه در صحنه‌های مختلف حضور فعال و آگاهانه دارد و در مناسبت‌ها با بصیرت و مقتدرانه و با شکوه و پرشور برای دفاع از آرمان‌های انقلاب شرکت می‌نمایند و دشمن امروز این بصیرت را نمی‌تواند ببیند.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن محکومیت مجدد این اقدام سبعانه که محصول طراحی افکار پلید و عوامل دست پرورده سرویس‌های اطلاعاتی غربی و کانون‌های شیطانی صهیونیستی است، گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید هوشیاری خود را دوچندان کنند و قطعاً این اقدامات سخیف هیچ خللی در عزم راسخ مردم و مقاومت اسلامی ایجاد نمی‌کند.

وی اضافه کرد: از دستگاه‌های امنیتی و قضائی انتظار است هرچه سریع‌تر عاملین، آمرین و پشتیبانان این خباثت‌ها را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1443273

مهمترین اخبار ایران و جهان: